10 اصل میلیاردرهای خودساخته

سازنده میلیاردر

میلیاردرها چیزی را بیشتر ما ندارند.

اما این تنها به این دلیل است که ما هنوز آن را یاد نگرفته ایم.

من زمان قابل توجهی را با میلیاردرها گذرانده ام. من آنها را به طور گسترده مورد مطالعه قرار داده ام ، و این چیزی است که من کشف کردم این است: میلیاردرها میلیاردر هستند زیرا همه آنها مجموعه ای از دیدگاه های منحصر به فرد یا اصول را دنبال می کنند که به آنها کمک می کند تا جایی که دیگران چالش های خود را پیدا می کنند ادامه دهند.

من این 10 اصل را “چارچوب موفقیت میلیاردرها” می نامم.

اصل 1: سادگی هدف

میلیاردرها میلیاردر هستند زیرا وقتی به دنبال ساختن یک امپراطوری رفتند ، بیش از حد بر یک هدف خاص متمرکز بودند. تمام تلاش و انرژی آنها به دنبال دستیابی به آن هدف مشخص بود . مثلا:

  • هنری فورد می خواست دموکراتیک کردن اتومبیل را به دست آورد تا در دسترس همه قرار گیرد.
  • بیل گیتس می خواست یک کامپیوتر شخصی را در هر خانه ای در آمریکا قرار دهد.
  • استیو جابز می خواست قدرت رایانه را درون یک تلفن قرار دهد (و استفاده از آن را با دردسر آسان می کند).

وقتی کل این اهداف را مورد بررسی قرار می دهیم ، آنها بسیار گسترده ، تحمیل کننده به نظر می رسند ، اما با این وجود همه آنها را می توان در یک جمله واحد ، آسان فهم بیان کرد.

مرتبط : 4 نکته برای تنظیم اهداف قدرتمند

اصل 2: ​​سادگی برنامه

میلیاردرها به دلیل داشتن برنامه های بسیار دقیق و کاملاً مفصل شناخته نمی شوند.

Herb Kelleher ، بنیانگذار افسانه ای کم هزینه هواپیماهای مسافربری Southwest Airlines ، از شماره های پیچیده یا اسرار فنی مبتکرانه برای تبدیل صنعت هواپیمایی روی سر خود استفاده نکرد. برنامه وی برای جنوب غربی سه اصول را دنبال کرد:

  • چرخ ها را بالا بگیرید و چرخ ها را پایین بیاورید.
  • خوش بگذره.
  • شرکت هواپیمایی کم هزینه را در آغوش بگیرید.

این اصول دردناک ساده پایه و اساس سودآورترین هواپیمایی در تاریخ صنعت هواپیمایی است. ساده نگه داشتن کارها به کلیه کارمندان – نه فقط رهبران کلیدی – کمک می کند تا روی فعالیتهایی که بیشترین تأثیر را در موفقیت شرکت دارد تأثیر بگذارد.

اصل 3: آنچه را که تحمل می کنید محدود کنید

میلیاردرها آنچه را تحمل می کنند محدود می کنند – به نظر می رسد بیزار است اما در واقع درخشان است.

میلیاردرها موفقیت خود را از خواسته های خود پرورش نمی دهند. آنها آن را با محدود کردن آنچه تحمل می کنند ، از جهان استخراج می کنند.

  • آنها تحمل افراد ناتوان و کم پشت را ندارند.
  • آنها عدم تحمل نتیجه را تحمل نمی کنند.
  • آنها فشارهای اجتماعی را تحمل نمی کنند – آنها می خواهند انزوا ، تنهایی و رنجی را که برای ساختن یک چیز واقعاً عالی به وجود می آورد ، در آغوش بگیرند.

میلیاردرها 1 درصد افرادی هستند که آنچه را که 99 درصد ما از آن دوری می کنند تحمل می کنند ، و عموما از آنچه 99 درصد از ما تحمل می کنند دوری می کنند. آنها دائماً زندگی خود را بهینه می کنند. آنها روزانه از خود می پرسند ، این عملیات عملی در زندگی من کجاست؟ از چه چیزی می توانم امروز خلاص شوم تا فردا بهتر شود؟

میلیاردرها بدون تردید شناسایی و پاکسازی می کنند – به همین دلیل آنها بزرگترین نتایج را در جهان ایجاد می کنند.

اصل 4: اعتماد به نفس مطلق به مردم

میلیاردرها گاه به دیگران تکیه نمی دهند. آنها کاملاً به آنها متکی هستند تا هر روز بتوانند این کار را انجام دهند. از دستیاران شخصی گرفته تا اعضای هیئت مدیره ، میلیاردرها روابط حرفه ای خارق العاده ای را پرورش می دهند تا بتوانند در صورت نیاز بیشتر به آنها اعتماد کنند.

به همین دلیل است که: هیچ فردی نمی تواند اهرم و قدرت لازم را برای ایجاد میلیاردها دلار ارزش ایجاد کند. این میلیاردر است که درخواست حمایت و پشتیبانی می کند ، زیرا آنها می دانند که کارآفرینان تقریباً هیچ کاری را انجام نمی دهند ، و همه ما سریعتر با هم حرکت می کنیم.

اصل 5: فداکاری مطلق به مردم

میلیاردرها نیز به دلیل اتكای آنها به افراد دیگر ، وسواس خود را به مردم اختصاص می دهند. این شامل مشتری و سرمایه گذار است ، اما به خصوص کارمندان و تیم های نزدیک آنها.

این نوع وسواس می تواند خود را به روش های گوناگونی بروز دهد – برخی میلیاردرها وسواس ایجاد محصول کاملاً عالی را دارند ، برخی وسواس در گسترش موفقیت و ثروت در سراسر جهان دارند. اما همه چیز در نهایت مربوط به مردم است.

  • بیل گیتس که از ابتدای کارش بخاطر خشنود بودن واهمه داشت ، یاد گرفت که به عنوان یک مربی قدرتمند و با ارزش برای رهبران برتر مایکروسافت تبدیل شود.
  • وارن بافت یکی از بزرگترین ثروتها و امپراتوری های تجاری در تاریخ را ایجاد کرد ، اما تنها پس از آنکه وی نیاز به توسعه رهبران بزرگ و نزدیک نگه داشتن آنها را تشخیص داد.

و هنگامی که نوبت به افرادی می رسد که برای میلیاردرها اهرمی ایجاد می کنند ، این فداکاری مطلق و غیرقابل تغییر است. افراد مهم در زندگی میلیاردرها – از شرکای مؤسس تا دستیارانشان – همیشه مورد مراقبت قرار می گیرند و معمولاً از آنها خواسته می شود برای مدت طولانی در زندگی خود بمانند.

مرتبط: 8 ویژگی روابط سالم

اصل 6: تکیه بر سیستم های ارتباطی

همه می دانند که برای موفقیت در کسب و کار شما ، برقراری ارتباط روشن ضروری است . اما با گذشت سالها ، من این فرصت را پیدا کردم که با بسیاری از کارآفرینان موفق دیدار کنم و بیشتر آنها یک ویژگی عجیب و غریب دارند: آنها در برقراری ارتباط مشکل دارند. در حقیقت ، میلیاردرها ، موفق ترین کارآفرینان ، بیشترین مشکل را دارند.

آنها موفق می شوند زیرا آنها فقط به سیستم های ارتباطی متکی هستند و نه به مهارت های ارتباطی خود . همه میلیاردرها راه هایی برای ردیابی دقیق پیشرفت ، اندازه گیری نتایج و بهینه سازی عملکرد ایجاد می کنند . آنها اهمیت توانایی رسیدن به چشم انداز از طریق زمینه را درک می کنند و از روشهای ارتباطی منظم و سازگار و قابل اعتماد استفاده می کنند.

با این کار آنها می توانند شکاف هایی را که توانایی های خودشان وجود ندارد پر کنند و حرکت ایجاد کنند.

اصل 7: به ارتباطات فشار نیاز دارید

من نمی توانم این را به وضوح بیان کنم: میلیاردرها به ارتباطات فشار نیاز دارند.

آنها منتظر نیستند که کسی با آنها ارتباط برقرار کند. آنها به جستجوی اطلاعات مورد نیاز خود نمی پردازند و ساعت ها در مورد پاسخ های خود تحقیق می کنند. میلیاردرها انتظار دارند که اطلاعاتشان بدون نیاز به سؤال ، به صورت دقیق ، مختصر و مستقیم به آنها تحویل داده شود. این همان چیزی است که آنها از تیم های خود می خواهند.

افرادی که ارزش میلیاردها دلار دارند ، با آگاهی از خود با اطلاعات ناچیز یا چشمگیر ، به این شیوه نرسیدند – آنها دقیقاً می دانند که چه چیزی را باید ببینند و چه زمانی باید آن را ببینند. افرادی که مسئولیت ایجاد انگیزه در دنیای میلیاردرها را به عهده دارند ، موظفند بدون اینکه از آنها سؤال شود ، این اطلاعات را به شما اطلاع دهند. آنها هر روز هر روز اطلاعات کلیدی را به بالای شمع کارهای انجام می دهند تا میلیاردر بداند که در آن زمان ، انرژی و غیره خود را سرمایه گذاری کند .

اصل 8: با آنچه شما مصرف می کنید عمدی باشید

مصرف در صورت عدم قصد هدر دادن است.

میلیاردرها با مصرف منابع خود فوق العاده هدفمند هستند و هیچ منبعی بیشتر از اطلاعات با تفکر مصرف نمی شود. معمولاً اطلاعات مورد نیاز آنها مربوط به یک موضوع یا تصمیم بسیار خاص است. اگر نیازی نباشد ، میلیاردرها تمایل به نادیده گرفتن اطلاعات دارند.

اگر اطلاعات شما را به سمت جایی که می خواهید درحال حرکت نباشید ، پایین می اندازد. میلیاردرها این را می دانند ، و شما هم باید.

اصل نهم: بر اساس داده ها و روایت تصمیم گیری کنید

میلیاردرها قمار نمی کنند – آنها تصمیمات خود را بر اساس ترکیبی از داده ها و روایت ها اتخاذ می کنند .چرا؟ زیرا آنها ارزش چشم اندازهای دوگانه را می شناسند – یکی ریشه در اعداد و دیگری ریشه در افراد.

اگر آنها فقط به داده ها متکی بودند ، یک اشتباه واحد – یک عدد جعلی ، یک نقطه ضبط شده به صورت نادرست – می تواند از توانایی خود در تصمیم گیری درست بطور چشمگیری چشم پوشی کند. اگر آنها فقط به روایت تکیه می کردند ، استدلال آنها در معرض تغییر و تحولات محبوبیت یا احساسات قرار می گرفت ، و آنها تصمیم می گرفتند بدون آنکه هیچ هدفی در حمایت از آن داشته باشند.

میلیاردرها فقط با تجزیه و تحلیل داده ها و مکالمات عمیق با افراد مناسب می توانند به اندازه کافی از تصویر عکس بگیرند تا تصمیمی با کیفیت بگیرند.

اصل 10: شفاف باشید

بسیاری از افراد شفافیت را تمایل به پاسخگویی به سوالات می دانند. اما آنچه میلیاردرها را از بیشتر مردم جدا می کند ، توانایی آنها در شفافیت فعالانه است .

میلیاردرها با هدف جلوگیری از سوء تفاهم و از بین بردن هر نوع کشش در سازمان خود ، به صورت فعالانه ارتباط برقرار می کنند. آنها می دانند که اهداف مبهم و یک هدف نامشخص می تواند حرکت در مسیرهای خود را متوقف کند ، بنابراین آنها منتظر نیستند که افراد با سؤال به آنها نزدیک شوند. آنها اهمیت نشان دادن فعالانه و به اشتراک گذاشتن آنچه مورد نیاز خود را با افراد اطراف خود می دانند را درک می کنند.

شفافیت فعال بسیار حیاتی است زیرا این اطمینان را به وجود می آورد که تیم ها نتایج را درک کرده و در همان صفحه باقی بمانند. همچنین با از بین بردن هرگونه ادعایی مبنی بر عقب نشینی ، اعتماد به نفس در رهبری را افزایش می دهد. عدم شفافیت فقط فشار و سر و صدا را برای میلیاردرها افزایش می دهد و ایجاد نتایج مورد نظر آنها را دشوار می کند.

فارغ از تجربه یا اندازه تجارت ، چارچوب میلیاردرهای خودساخته شامل درسهایی است که همه کارآفرینان می توانند برای ایجاد مشاغل با رشد بالا ادغام شوند … و ایجاد مشاغل در اطراف خود.

مرتبط: آیا کارآفرینان متولد شده اند یا ساخته شده اند؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست